Saturday, October 11, 2014

10 Video Kisah Nabi Yusuf as.Putra Nabi Ya'qub A.S

Hari ni aku nak kongsikan 10 video kisah Nabi Yusuf A.S. 

Memang awesome lah. Video pertama aja dah lebih 2 jam. Tapi kalau nak download, tak bersar mana pun. Hanya 300 MB macam tu.

Istimewanya Nabi Yusuf, dalam Al-Quran, baginda adalah satu-satunya Nabi Allah yang diceritakan dalam satu surah, dari awal hayatnya hingga ke akhirnya.

Cara Download

1. Klik pada perkataan download di bawah.

2. Klik pada format video yang anda nak. Disarankan MP4, 360p atau 480p atau 720p.
Elakkan WebM dan FLV sebab ada LCD/LED TV tak boleh mainkan format ini. MP4, insya-Allah, mana-mana pun boleh.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

Part 7

Part 8

Part 9

Part 10

Hah! Tunggu Apa Lagi.

Aku dapat senarai link ni dari sahabat aku melalui Messenger dan aku dah laksanakan peranan aku dengan letak kat sini elok-elok semoga lebih ramai dapat manfaat.

Korang takkan nak tengok aje kan. Rugi la. Baik pi share di Wall Facebook, G+ atau Twitter masing-masing. Semoga sama-sama kita mencari dan menambah pencen kubur.

Klik aje butang-butang share di bawah ye.

0 comments:

Post a Comment